luni, 31 martie 2008

Daca iubesti...

Dacă iubesti...



Dacă iubesti averea
Si simti c-asa e bine
Si luxul si puterea,
Nu mă iubi pe mine!

Dacă ti-s dragi fălosii
Si cei de prin vitrine,
Modernii si frumosii,
Nu mă iubi pe mine!

De vrei să fiu ca altii,
Atunci când sunt cu tine
Si iubesti diplomatii,
Nu mă iubi pe mine!

De-ai vrea să fiu mai tare
Si să n-auzi suspine,
Atuncea când mă doare,
Nu mă iubi pe mine!

Dacă-ti doresti plăcere
Si uiti de tot când vine,
Pot altii să ti-o-ofere
Nu mă iubi pe mine!

De vrei să fii nevasta
Celor ce-s buni cu tine,
Sunt multi pe lumea asta,
Nu mă iubi pe mine!

Doresti perfectiune,
N-o căuta în mine.
Lumea-i desertăciune,
Nu mă iubi pe mine!

Dar de iubesti iubirea
Ce stă ascunsă-n tine
I-ti dau nemărginirea:
Iubeste-mă pe mine!

Inima mea-ti va spune
Că bate pentru tine.
Si nime-n astă lume
Nu te-o iubi ca mine.

Si dacă-mi simti iubirea
Inchide pumnul bine,
Că-n mână-ai fericirea:
Iubirea mea-i în tine.

http://www.agero-stuttgart.de/REVISTA-AGERO/POEZIE/voicu-marina-2.htm

Niciun comentariu: