marți, 27 mai 2008

Amanunte...


...1. Berea...viciul meu numarul 1...atata lume ma critica ca beau prea multa, ca incepe sa se vada, ca va lasa urme in timp...putin imi pasa de multe ori


...pana si ingerasul meu mi-a atras atentia (subtil)...asa cum nu am vrut sa renunt la ea, nu voi renunta prea curand nici la bere...stiu ca devine deja un viciu sau o dependenta, dar ma simt asa de bine cateodata...


...ieri insa nu am baut bere...o ambitie personala, stiu ca nu o sa imi iasa prea des...poate sa fie doar un inceput...


...imaginea de mai jos ma aduce la urmatorul amanunt:


...2...Indatoriri...cei din jurul meu s-au invatat sa ii ajut in orice conditii...cel mai mult ma enervez cand si ei singuri pot rezolva ceea ce imi cer mie...colegi de serviciu, prieteni, rude...insa involuntar ma enervez cand sotia mea imi cere asta, desi stiu ca poate rezolva singura, dar se sprijina prea mult pe mine
...telefonul de acum cateva minute mi-a rasturnat dorinta de munca si veselia de azi..s-a dus cheful de a munci si de a fi, macar azi, o zi buna....imi venea sa arunc telefonul (dar mi-a trecut repede, pentru ca e al meu)...
...si, la cateva clipe, o colega "binevoitoare" ma roaga sa sun "undeva" pentru o problema de serviciu, undeva unde am o cunostinta...cu alte cuvinte, sa imi sun "ingerasul"...alt amanunt:
...3...Minciuni...urasc minciunile, desi le folosesc...am mintit ca "ingerasul" e in concediu...imi e foarte dor sa vorbesc cu Ea...ma mint spunandu-mi ca rezist, ca imi e mai bine asa...ma mint...minciuni nevinovate spuse sufletului meu...
Inchei dezamagit...unde e insula mea pustie?

Niciun comentariu: