vineri, 6 iunie 2008

Sperante rapuse...

...ca azi vei spune "da"...sau macar "nu"...

...speranta moare ultima, dar moare...:(

P.S. (adaugat dupa cuvintele din seara asta)...mai aveam o speranta in tine, probabil o sa o am mereu, sunt prea optimist...

Insa nu imi doresc sa fii asa...nu te cert prea rau (asa mi-ai spus)...ai mai multa incredere in ceea ce simti si le poti destainui prietenilor orice...mai ales mie, prietenul care te iubeste...nu de mult timp mi-ai spus ca sunt persoana in care ai cea mai mare incredere...

Imi doream in cele cateva clipe cat am vorbit sa imi spui "nu te iubesc" decat sa prelungim iar momentele de tacere a sentimentelor...imi e greu sa mai cred orice...

Crezi ca eu nu stiu de riscurile de a-ti dezvalui ceea ce simti...sper sa imi spui azi, maine, mai repede ca nu ma iubesti decat sa imi imprim sperantele de iubire pe umbra cuvintelor si gesturilor tale...

Niciun comentariu: