marți, 24 iunie 2008

Tot azi...

...faptul ca m-ai sunat a reprezentat o surpriza pentru mine...nu ma asteptam, asa cum ti-am spus si mai devreme, ma gandeam ca ratiunea te opreste si de la un mesaj...iar telefonul a fost chiar minunat...stiu ca ai sunat doar un prieten, insa eu sunt fericit...
...iar alte evenimente din aceeasi zi au conlucrat, pe langa vocea ta dulce, la zambetele pe care le impart acum in jur...toata lumea a observat o schimbare, pana si eu am zarit-o undeva printre cuvintele tale...sa iti spun din nou ca si tu ma transformi, ca te iubesc prea mult, ca orice cuvant sau aparitie a ta imi schimba starile din tristete in fericire, din incruntare in zambet, din "nimic" in "totul"? ca si altii te-ar convinge (daca ar stii ca tu esti cauza) sa ma iubesti mai mult doar pentru a-mi simti si ei vivacitatea si dorinta de a fi totul bine?
...inca o saptamana fara tine va fi un chin...insa, in speranta ca te vei intoarce un pic schimbata sau macar la fel, voi incerca sa fiu ca azi...fericit...
...oare mi-ai simtit lipsa? sper...

Niciun comentariu: