miercuri, 20 august 2008

Dormi?

Maine o sa iti duc dorul, desi sunt constient ca ziua va trece mai repede, pentru ca voi face lucruri noi si interesante...abia astept sa iti povestesc, sper sa ma descurc si sa produc impresie (ca de obicei?...modestul de mine)...
Dar nu te pot uita...iar azi m-ai ajutat sa trec din nou peste clipele grele, sa zambesc si apoi...mi-ai spus ca te vei gandi la mine...ce dulce, indiferent in ce mod!...pana "si eu"-ul ala a venit asa simpatic, desi stiu ca nu era pentru ultimele mele cuvinte, desi mi-ar fi placut...
Pentru ca stiu ca vei citi blogul maine, trimite-mi cateva vorbe, cuvinte, daca se poate "dulci" (cum spui tu rareori), pe care sa le gasesc cand voi ajunge acasa...
Acum probabil nu poti intra sau dormi...zic "dormi" pentru ca am gasit o melodie simpatica si vroiam sa ti-o trimit...
Noapte buna, ingeras...




Harry Nilsson -Are You Sleeping

Niciun comentariu: