vineri, 15 august 2008

Spicuiri...

...dintr-un articol...multe cuvinte adevarate...

"(...)Din fericire, indraznesc sa spun, dragostea nu poate fi controlata; nu este ca o durere asurzitoare de cap pentru care iei o pastila si iti trece. Inca nu s-a descoperit un leac impotriva dragostei si cred, cu tarie, nu va putea fi inventat.

Daca nu am iubi si nu am suferi, nu am mai fi oameni, ci simpli roboti privati de orice sentimente. Si care ar mai fi farmecul vietii? Pentru ce mai traim daca nu pentru a iubi si, de ce nu, pentru a suferi din dragoste? Pentru ca se merita fiecare clipa...

Cu totii am simtit pe propria piele, suferinta din dragoste si poate nu o singura data ne-a fost dat sa trecem prin stari din care simteam ca nu mai aveam nicio scapare, nu mai vedeam vreo urma de fericire, toate visele naruite treceau prin fata ochilor si nu doream decat sa uitam de tot si de toate, sa speram ca dormim adanc si nu este decat un cosmar.

(...)oare merita acest consum de energie? Este foarte greu sa gandesti limpede in aceste momente, este aproape imposibil, dar poti sa iti aduni puterile ramase si sa accepti situatia asa cum este.(...)

Suferinta din dragoste poate fi si mai dureroasa in cazul in care cel pe care il iubesti nu iti impartaseste sentimentele. Poate fi vorba de amicul tau cel mai bun pentru care incepi sa simti sentimente mai profunde decat cele care definesc o prietenie. De cele mai multe ori, nu putem controla unele sentimente. Nu poti sa iti impui, spunand: "De azi, nu il mai iubesc!". Multe pot fi controlate, nu si dragostea! Poate acesta este si farmecul ei..."

(http://www.eva.ro/dragoste/relatii/ma-indragostesc-desi-mi-am-jurat-articol-9591.html)




Niciun comentariu: