miercuri, 1 octombrie 2008

Ganduri...

...imi e greu sa scriu din nou ganduri pe acest blog...din mai multe motive...

...unul este ca dragostea noastra pare ca a disparut, dar se stie ca nu este asa...incercam amandoi sa o facem sa fie invizibila, chiar reusim...chiar daca, in multe momente, ma doare, chiar daca mi-as dori sa vorbim despre asta, se pare ca ne e bine asa...

...al doilea motiv este ca nu vroiam sa iti mai spun despre mine...ca gandurile mele sa ramana interioare, ca dorinta mea ca totul sa fie bine (macar ca acum) sa fie doar a mea...poate si aceasta marturisire e temporara si e datorata zilei frumoase (chiar exuberanta) de azi...

...tu taci in privinta noastra...nici macar tu nu stii de ce...poate nici nu trebuie sa zici altfel, sa te exprimi altfel...stiu insa ca simti si tu in orice moment tensiunea dintre noi...o tensiune sentimentala, nici eu, nici tu nu putem sa o exprimam in cuvinte...incercam (si reusim) zilele acestea (saptamani deja) sa pastram prietenia, in ciuda sentimentelor care trec de acest prag...sper sa reusim, e o perioada frumoasa, desi (recunosc) sunt multe momente cand imi doresc sa te chem macar sa imi fii mai aproape...nu o fac pentru ca nu vreau sa te fortez, sa te supar, sa te retin, sa te deranjez...

...pana la urma, tu ai luat decizia corecta...ai fost dura, ai fost realista, desi esti asa de copilaroasa (si, Doamne!, cat imi place asta), in multe lucruri pe care le faci, le gandesti sau la care visezi...ne-am jucat amandoi destul, poate prea mult, asa incat unele lucruri au inceput sa ne arda pe amandoi, nefiind atenti la foc, ci doar la jocul nostru...e timpul sa ne ungem cu alifii, din pacate, astfel incat sa nu mai suferim...

...te-ai ascuns mult timp in sufletul tau, mi-ai lasat doar mie (si unei alte persoane, stii tu...) o fereastra (doar ai uitat-o?) sa vad ce e in interior...nu regret ca am vazut, nu regret ca nu am patruns inauntru...regret ca nu lasi persoanele pe care le iubesti sa ajunga acolo...sau poate te-ai schimbat in ultimele zile....lasa pe persoana de langa tine (si iar, stii tu...) sa ajunga acolo, sa treaca dincolo de fereastra...daca nu va reusi, nu te va merita....si pentru a reusi, depinde si de tine...


Noapte buna, draga mea!


Niciun comentariu: