sâmbătă, 11 aprilie 2009

Alta versiune

AŞA MULT TE-AM VISAT de Robert Desnos

Aşa mult te-am visat, că nu mai ştiu cum eşti.
Oare mai este vreme să te cuprind întreg

şi-ntr-un sărut să-ţi sorb

izvorul vocii tale ce mi-e atât de dragă?

Aşa mult te-am visat,
încât braţele mele
cercând să te cuprindă
se regăsesc pe pieptu-mi
şi mult mă tem
că n-or mai putea ţine

trupul tău cald vreodat"
şi că reala ta privire c
e-mi bântuie închipuirea
de prea lungi luni de zile
umbră m-ar face să devin.

Aşa mult te-am visat
că nu-mi ajunge timpul să mă trezesc din nou.

Cu pleoapele deschise dorm
expus cu-ntreaga-mi fire
oricărui semn de viaţă,
de dor adânc de tine,
tu-singura-mi speranţă
şi vieţii mele sens.

Aşa mult te-am visat, a
tât de mult am mers
în ritm cu paşii tăi,
aşa mult ţi-am vorbit

de-atâtea ori fantoma ţi-am iubit,

că nu-mi rămâne decât........
să te iubesc mai mult!

Niciun comentariu: