vineri, 11 aprilie 2008

De ti-as spune...

...spune-mi daca ne regasim aici...eu asa simt...

"Si de ti-as spune totusi ca te iubesc, ce oare
Tu in taina-ai banui?
Iubirea, stii prea bine, e grea, chinuitoare
E-o boala nemiloasa, pe care-nduratoare
Ai plange-o, daca totusi cu ea m-ai pedepsi!

Si de ti-as spune totusi ca...ascund fierbinte
De...luni, in suflet, un dor netarmurit
...tu...
Stii sa ghicesti din suflet nespusele cuvinte
Si mi-ai raspunde, poate, zambind: "Am banuit!"

Si de ti-as spune totusi c-o dulce nebunie
De pasii tai ma leaga, la fel ca umbra ta,
...
Si mi-ai raspunde poate: "Nu cred sa fie-asa".

Si de ti-as spune totusi ca-n suflet duc cu mine
Nimicuri chiar, ce-n taina ne-am spus cu inteles
...
Si mi-ai raspunde poate in drum sa nu-ti mai ies!

Si de ti-as spune totusi ca noaptea toata
Stau fara somn, iar ziua ingenunchez plangand,
...
Si de ti-as spune totusi, poate ai izbunci razand!

Iubesc, dar totusi rece raspund, cat mi-e-n putinta!
Iubesc, dar nu se vede! Iubesc in mine-ascuns!
Iubesc fara nadejde si fara-ngaduinta...
Si totusi...
Si de ti-as spune totusi ca te iubesc
Ce oare
TU in taina-ai banui?"

Niciun comentariu: