duminică, 20 aprilie 2008

Din nou Iris si Alifantis...

...ascult si ma regasesc...imi e dor de tine...oare esti bine, oare te gandesti la mine, oare ma visezi, oare vei reveni...ganduri, intrebari...



Spune-mi daca am gresit ceva,
Spune-mi daca te-am pierdut candva,
Nu mai stiu cum sa te caut,
Sa ma-ntorc din nou la locul unde'
Ne-am gasit iubita mea

Spune-mi oare ce mai sti de noi?
Spune-mi oare suntem amandoi?
Doar o ploaie-n miez de vara care vine si s-a dus
Sub un cer albastru care, ne va duce tot mai sus

Refren:Vino iar dar pentru totdeauna
Eu stiu e greu,
Sa iubesti cum iubesc eu
Doar asa vom fi mereu

Da iubito stii ca m-ai ranit
Da iubito stii ca m-ai lovit
Chiar in inima si doare
Ca si gandul c-ai plecat
Dar iubirea mea nu moare
Doar asa ne este dat

Refren:
Vino iar dar pentru totdeauna
Eu stiu e greu,
Sa iubesti cum iubesc eu
Doar asa vom fi mereu...




Norii-s de-argint şi zboară departe
Ceru-i înalt tăiat în cleştar
Noaptea-i o perdea
Şi fereastra mea
Doar umbre, care-ncet dispar

Cînd nu eşti aici mi-e camera goală
E timpul leneş, mult prea lung
Deloc nu mi-e somn, şi-nloc să adorm
Încerc cu gîndul să te-ajung

<<
Se înseninează cerul, departe
Ceaţa dispare ruptă în fîşii
Străzile-s pustii
Dacă tu, tu nu vii
Degeaba-ncepe, începe-o nouă zi
>>

<
Nu te-ndepărta, nu mă mai lăsa
Singur s-aştept
Nu te răzgîndi, nu mă ocoli,
Nu mai fugi
>

Şi-i linişte iar, aproape de mine
Prea triste visele-mi sînt
De ce nu eşti aici, să-mi poţi vorbi, să-ţi pot vorbi
S-apropii cerul de pămînt

Si-i linişte iar, aproape de mine
De ce n-auzi chemarea mea
Te strig mereu, te strig în gînd
E inima mea ca un ceas bătînd

Niciun comentariu: