duminică, 20 aprilie 2008

Franturi din filme...

...in multe momente, ma gandesc la tine si as vrea sa iti impartasesc totul...

"Trebuie să spun ceea ce am de spus. Nu mi-a mai rămas mult timp. Stiu că sunt lucruri, pe care niciodată nu ti le-am dăruit. Si nu m-am întors să îti cumpăr nimicuri. Mă necăjeste faptul...că niciodată nu te voi mai face să zâmbesti. Vreau doar să îmbătrânim împreună. Doi bătrânei gârboviti, nedespărtiti.... Multumesc pentru toate. Multumesc pentru afectiunea ta. Pentru prima clipă, când te-am văzut. Multumesc pentru că, a fost cineva mândru de mine, pentru daruri, pentru drăgălăsenia ta. Pentru frumusetea ta, care mă îndeamna să te mângâi tot timpul. Îmi cer scuze dacă te-am dezamăgit. În special acum."

"Esti atât de frumoasă încât iadul devine rai în preajma ta."

"Dragostea mea e ca marea, nesfârşită şi eternă. Si uneori furioasă, ca valurile învolburate."

"Tu eşti ca venirea zorilor, ca şi primăvara, revii la cel ce vrea să renască."

"Te iubesc...Aş vrea să stăm doar aşa, imbratisati pentru totdeauna...După atatia ani, inima mea era, în sfârşit, mulţumită. Şi am descoperit, cu mare bucurie că viaţa, şi nu moartea este cea care nu are limite."

Niciun comentariu: