marți, 29 aprilie 2008

Nu am nici eu cuvinte...

probabil acest blog il voi mai citi doar eu...sau alti rataciti prin internet...va deveni doar un loc de insemnari personale...poate in timp il vei citi...poate in timp totul se va estompa asa cum doresti...azi doar plang...



am multe cuvinte sa iti spun...ca nu te urasc deloc, ca nu esti deloc vinovata pentru ce se intampla...
...ca nu ai avut niciodata rabdare sa ma asculti ce vreau...ca nu ti-am cerut niciodata mai mult decat ce stabilisem amandoi...ca ma visez inca peste 10 ani in bratele tale...ca inca visez la noaptea perfecta, singur cu tine stand doar de vorba imbratisati...ca nu vreau sa suferi...
...of...sunt atat de abatut acum, incat...
si sunt nervos pentru ca stiu cat iti pasa de mine...
si pentru ca te-am pierdut din nou...

Nu suport gandul ca nu voi stii nimic de tine, ca nu o sa imi dai nici un semn...nu pot crede ca asa ceva mi si ni se poate intampla...ca cea mai buna prietena a mea (chiar daca te iubesc) imi e departe...unde va fi sprijinul meu?

Si cate mai am de spus, insa nu imi dai ocazia...azi ai fost sincera, dar...nu mi-ai dat ocazia sa zic nimic...un monolog nu ma ajuta...nu suntem oare doi?

Cuvintele sunt spuse la cald...gresesc...

Acum simt cu adevarat ca TE IUBESC, chiar daca nu iti pasa...sau iar gresesc, chiar iti pasa...

Niciun comentariu: