vineri, 20 iunie 2008

Citate si o poezie...

"Iubesc tot ceea ce este aproape imposibil (tot interesul vietii pentru mine consta in acest cuvant aproape), caci cu cat trece vremea, cu atat sunt mai convins ca singurele lucruri pe care le ai sunt cele pe care le daruiesti". (Rene Maheu)

"Defectul tuturor oamenilor este ca asteapta sa traiasca, deoarece n-au curajul fiecarei clipe...Toti invatam sa traim dupa ce nu mai avem nimic de asteptat, iar cand asteptam nu putem invata nimic, fiindca nu traim in prezentul concret si viu, ci intr-un viitor fad si indepartat" (Emil Cioran)


O poezie care, parca te-ar caracteriza...

Precautie (Marin Sorescu)


M-am imbracat c-o armura
Facuta din pietrele care-au ramas
Dupa ce a trecut apa.

Mi-am pus o pereche de ochelari
In ceafa,
Ca sa pot vedea numai
Cu mintea
De pe urma.

Mi-am protejat
Miinile, picioarele, gindurile,
Nelasind nici un loc liber
Care sa poata fi atins de mingiieri,
Ori de alte otravuri.

Chiar inima din piept
Mi-am acoperit-o cu o carcasa
De broasca testoasa
Ce-a trait 800 de ani.

Cind totul a fost gata
I-am raspuns tandru:
-Si eu te iubesc.

Niciun comentariu: