joi, 5 iunie 2008

Tristut



bandidos - nu tine

Incerc sa fie un mesaj nedefinit...sunt poate trist fara motiv, decat cele din sufletul meu...poate voi reusi sa ma explic maine, azi sunt amarat de o parte din zi...
Sper ca maine sa imi dea mai multe semne ca ma iubeste...poate voi izbuti odata sa o fac sa imi spuna cu cuvintele Ei, e tot ce imi doresc...azi doar am incercat sa scot un semn ca ma iubeste din actiunile mele, sa il zbor spre gandurile Ei pentru a se intoarce in inima mea...am reusit aparent, desi am ramas tristut
As vrea sa zbor prin gandurile ei...

"Spune-mi ca vrei si pot sa zbor
Printr-un vartej ametitor,
Pana rasar la tine-n prag,
Sa-mi mori de dor, sa-ti mor de drag...


Spune-mi ca vrei si pot s-ajung
Pe-un drum, oricat ar fi de lung,
Doar ca sa-ti vin in ajutor,
Sa-mi mori de drag, sa-ti mor de dor."

(Balada mortii repetate, de George Tarnea)

Niciun comentariu: