marți, 5 august 2008

Ganduri...

...am cateva zile nervoase...in momentul asta mi-as dori sa plec...sa ma duc undeva sa ma plimb, din pacate insa, constrangerile sociale (aceleasi pe care e urasc din tot sufletul) ma impiedica...

...acum imi doresc sa fac doar ce vreau eu...si ma gandesc serios ca sa pun in practica acest gand...

...reprosurile, chiar ele moderate sau "cu perdea", ma dispera si imi doresc sa fiu singur, fara familie, fara nimeni care sa imi impuna cum sa imi traiesc viata...

...poate cauzele sunt in inconstient, iar starile de tristete, dor, cateodata deznadejde cauzate de "jocul" nostru-al meu si al Ei-(la care as renunta in orice clipa) ma determina sa fiu irascibil, rau, insociabil, cu gandurile departe...in asa fel, incat ii neglijez pe toti cei din jur, fara exceptie...

...e ora 21...a trecut o saptamana fara Ea si parca clipele de acum sunt cele mai disperate...nu mai astept nimic nici de la serviciu, nici de la casa...imi doresc sa fiu singur, departe...pe o insula pustie si cu mintea pustiita, fara ganduri...

Niciun comentariu: