duminică, 25 mai 2008

Departe de tine

4 comentarii:

Anonim spunea...

pentru "voi".... sau de la tine pentru "Ea"

În noaptea aceasta e senin
Şi luna stă s-apară,
De multe ori am vrut să fim
Noi doi sub cer de vară,

Dar iarăşi văd că tu lipseşti
Şi inima mă doare,
Dar sunt singur, TE IUBESC
Şi-mi găsesc alinare

Luna pe cer a apărut
Deasupra mea, deodată
Mă uit la ea, ce crezi că vad?
Fiinţa ta m-aşteaptă

Şi întind mîna să te ating,
Dar chipul tău dispare
Cobor privirea spre pămînt
Şi inima mă doare

A fost o dulce-nchipuire
Văzîndu-te pe tine,
Dar gîndul meu, la lună e
Şi-am să te-aştept şi mîine.

Un prieten spunea...

Multumesc, xpert...frumoasa poezia...dupa versurile trimise banuiesc ca esti femeie...barbatii sunt rareori asa de sensibili...

Din pacate, desi ei ii plac poeziile, nu le mai citesc acum...

Anonim spunea...

ai banuit bine...
e adevarat ca barbati sensibili gasesti mai rar, dar...inca mai exista

Un prieten spunea...

Da, sper sa gasesti si tu un asa barbat sau poate ai gasit unul...asta doresc oricarei femei...
Eu unul ma consider ca fac parte din categoria asta, dar e doar parerea mea...