joi, 28 august 2008

Ajuta-ma...

...daca poti si daca stii cum pot ascunde dragostea mea ca sa nu te mai obosesc cu ea...
...cum ma pot opri sa te iubesc atat de mult...
...nu ma pot ascunde nici de tristete...te pierd iar?
...te caut in fiecare lucru pe care il fac, in fiecare lucru pe care il gandesc, in fiecare film, te regasesc sub diferite chipuri, astept sa apari din nou fara sa iti cer asta, s-o simti...
...daca ai stii ce insemni pentru mine...uneori mi se pare ca nu te intereseaza, dar imi revin si ma mint pentru a suporta mai usor departarea de tine si de iubirea ta...
...ne-am certat de prea multe ori si tu ai revenit, ma faci deseori sa simt ca ma iubesti, dar ma doare cand ma indepartezi de sufletul tau si cand am nevoie de cuvinte si ele raman tacute...
...m-ai ajutat sa imi deschid sufletul, esti ingerul meu pazitor, care tine in mana cheia iubirii...
...arunc-o si ajuta-ma sa aflu cum pot ascunde dragostea mea ca sa nu te mai obosesc cu ea...

Niciun comentariu: