joi, 28 august 2008

Ciudat...

...dar m-am intristat abia dupa ce am inchis discutia aseara...mi-am dat seama cat de mult incerc sa lupt eu, cum nu pot sa te fac sa devii mai aproape...

...sunt foarte trist acum...

...vreau sa te rog sa nu uiti ca exista cineva care te va astepta inca mult timp sa te schimbi...sunt prea departe ca sa incerc eu insumi sa te schimb...daca eram acolo, poate era mai usor sa fii iubitoare, poate ti-ar fi placut sa fie asa...departarea te face insa sa te intrebi: ce rost are?

...in inima mea e numai iubire, dar degeaba daca... nu e iubirea ta...nu mi te pot scoate din minte si nu mi te pot scoate din inima... de acolo unde ai intrat si nu vei mai putea iesi, nici atunci cand ea nu va mai putea darui nimic...

...stiu ca ceea ce iti ofer ma determina sa cred ca merita sa ma iubesti un pic mai mult...dar...

Imi pare rau ca te iubesc in clipele astea...si, mai ales, ca nu pot sa te iubesc fara sa iti cer nimic in schimb...Eu te iubesc, dar s-ar putea ca dragostea mea sa nu insemne nimic pentru tine

Voi continua sa te iubesc insa, voi continua sa te indepartez, voi continua sa sper...te iubesc pentru ca ma faci sa vreau sa fiu mai bun decat sunt...

Nu mă iubi, căci nu merit să mă iubeşti.
Iubeşte-mă, căci clipele cu mine sunt poveşti.

Nu mă iubi, căci iubirea-i o boală grea.
Iubeşte-mă, căci ai visat că vei fi a mea.

Nu mă iubi, căci e o iubire ‘nzadar.
Iubeşte-mă, căci îţi aduc fericirea în dar.

Nu mă iubi, căci oricum cândva voi muri.
Iubeşte-mă, fiindcă nu poţi a nu mă iubi.





Dinu Olarasu - Nu ma iubesti

Niciun comentariu: